Polish Friends

Sunday, April 17, 2011

Blinded By The Light....Revved up like a deuce, another runner in the night...

I LOVE that song, one of my favorite movies is Blow, and if you have not seen it, please do! Well, this mani, really did almost blind me, in my car :) While on my lunch break, I did a mani of OPI DS Original over black, and then a quick Konad of the leopard spots, since I wasn't to thrilled with how my first leopard mani turned out.

This is what I started with. Seriously guys, if you can get OPI DS Original, please do!! It might not look sooo fabulous inside, but in the sun.....oh just wait and see. I actually just grabbed another back up off of eBay, for under $12. Not bad IMO, and totally worth it :)

Then I did the leopard Konad. Now, these next 2 shots are from inside my car! Okay, I wasn't driving, I was stopped in traffic. I have an hour and a half commute each way, with TONS of traffic, so I took advantage. I knew by the time I got home, there wouldn't be any sun, and you guys had to see this!


When I got home, I wanted to try out my OTT light, and see how it looked. Look, crazy holo still!!



48 comments:

  1. oh my gosh i love this!

    ReplyDelete
  2. Original looks great over black! :)

    ReplyDelete
  3. OMG!!! that was exactly the reason why i bought it...i need to try it over all my other polishes >.<

    ReplyDelete
  4. isn't that stunning - the length in your nails is nice. I love the other photos in the car, love seeing news angles. I take lots of nail photos in the car as well (although i don't have a blog)

    ReplyDelete
  5. how do you make this cute animal print on your nails?

    ReplyDelete
  6. OMG! that polish is simply incredible! I still havn't managed to find this on ebay for a price I can afford....but I did get OPI DS Sapphire which I can't wait to use!! =)
    Your leaopard mani is adorable =D

    ReplyDelete
  7. Love, Love, Love!!! ♥ It's HOLO-licious!!!

    ReplyDelete
  8. waw waw waw!! it really is amazing, and with leopard pattern looks even more dangerous =)

    ReplyDelete
  9. Absolutely fantastic polish and stamping!

    ReplyDelete
  10. Oh my God, I love this mani! Good job! Very inspirational=).

    ReplyDelete
  11. i think i need to have this. or i might die.

    ReplyDelete
  12. OMG!! Have always said "no" to both Konad and buying polish from ebay. Well, you have converted me on both counts!
    Gorgeous manicure.
    And now, momma has some shopping to do!

    ReplyDelete
  13. this is at the top of my wishlist!

    ReplyDelete
  14. Oh it's to die for! How does it compare to CG IDK? Had to bust that out for my mani after seeing this and I'm in love!

    ReplyDelete
  15. omg this is really awesome. you always makes my eye glitter

    ReplyDelete
  16. Best mani in last few weeks! And your nails are perfect lenght now!

    ReplyDelete
  17. love the original and I'm glad/surprised it's not over $20!

    ReplyDelete
  18. I just drooled all over myself... I NEEEEEEED DS Original!!! This looks fantastic!!

    ReplyDelete
  19. I really like this mani, soo much blinding shiny-nes!

    ReplyDelete
  20. This is my favorite post on your blog. I am in love with this!

    ReplyDelete
  21. Funny story related to the song... I asked my dad one day in the car while it was playing "how exactly does one get revved up like a DOUCHE?" He was flustered and turned red, explained that it was deuce instead. "well what does that even mean and how do you get revved up like one?" He says I don't know and changes the station. Lol. Best part was I was in my twenties and knew what I was doing when I asked him that ;) I like making my dad blush. I'm a nurse, it comes easy! Lol

    ReplyDelete
  22. Thanks you guys!! I'm so glad you all like this as much as me!!!

    Emer, thank you! I'm going to try and start taking pictures from different angles from now on for you guys :)

    Viki, it is done by stamping. Some just call it Konading as well. I have a tutorial in my 'Tutorial' tab under my header :)

    Anonymous, HAHAHA, Yay, I hope you have fun shopping, and all your new pretties. Whatever you decided to get :)

    Suzanne, I would say that IDK is a tad more purple, and opaque. Original, is pretty sheer, and I think looks best layered

    Stickers, awww thank you so much!!

    Monkey, Oh I know! I'm scared to see what the prices will be next year, lol

    Megan, YAY, thank you!!

    Leslie, HAHAHAHA, I can completely picture that! It's so mean, but way too funny!

    ReplyDelete
  23. Did you happen to see Springsteen on "Storytellers" this weekend? He was giving a line-by-line account of this song and discussing the remake, with it's... "unfortunate" word. Pretty funny!

    ReplyDelete
  24. I'm so gonna copy the layering part of this manicure :D. And if I could achieve anything with nailart I would copy it totally ;).

    ReplyDelete
  25. Looks great! I really need to get some DS why on earth would they discontinue this color???!

    ReplyDelete
  26. lindo de morre, amo esmaltes holografico infelizmente em meu pais o Brasil não temos muito.
    beijoss

    ReplyDelete
  27. Wow..just WOW...love your holo/leopard mani. It rocks!

    ReplyDelete
  28. I quite liked your first leopard mani but this one is awesome, too!

    ReplyDelete
  29. Gorgeous I just bought a bottle of DS original myself. I need to pick up a bottle of the sinful black creme you use. Drool worthy photos (like always!)

    ReplyDelete
  30. This!!! Omgosh, this is so amazing! It makes me want to use my DS Original again! Gotta wait until I can go out in the sun again. Hehe, lovely job as always! =)

    ReplyDelete
  31. Kind of random, but I was wondering if you had any tips on how to keep the edges of scotch tape manis from bleeding. I got pretty good lines but not anywhere near as crisp as yours and I'm not sure what I did wrong!

    ReplyDelete
  32. This mani is AMAZING!! -
    I am living right now! lol

    ReplyDelete
  33. Verry nice!
    I wanne have this color!

    ReplyDelete
  34. Thanks you guys!!

    Courtney, I didn't, boo!!

    lnievin, I know!! I don't get why the best and prettiest polishes get the axe!

    omgnoodles, you MUST use it again, and soon!

    Erin, when i use my Scotch tape, I can easily see the edges, and whether or not they are down 100%. That is really the only trick. Sometimes it could take me a couple of tries, but I make sure to check, and remove asap after you polish over it.

    ReplyDelete
  35. this color is STUNNING! that fierceness definitely deserved the leopard treatment!

    ReplyDelete
  36. I need to hunt down those OPI DS polishes.

    Beautiful manicure! : D

    ReplyDelete
  37. Damnit, Erika. I'm on a no buy (after buying 3 of the 4 RBL Iconic/Ironic polishes I figured it was time to stop spending on polish, lol) but you just MADE ME (seriously, you had a gun to my head) buy this on ebay.

    ReplyDelete
  38. Thanks you guys!!

    Cammy, YES you do, and ASAP!!

    Tahillia, HAHAHAHA, this made my morning :) I do appologie about the gun, but I know you'll love it!!

    ReplyDelete
  39. OH MY GOD! In the infamous words of Rachel Zoe: I die!

    ReplyDelete